Layer 1

Onze module voor ticketing is goed geschikt als (project) planning software, werkbonnen, reparaties en serviceafspraken. Gebruik het als planningsmodule voor afspraken, voor de urenregistratie door medewerkers of om de uitlevering van producten te registreren. Dankzij brede flexibiliteit zet je onze module voor ticketing binnen het ERP systeem in zoals dat past bij jouw organisatie.

Een man staand aan een bureau met een koptelefoon op kijkt naar monitor, met boven hem een beeldscherm met gegevens in kantooromgeving.

Smart Trade biedt je de beste oplossing voor ticketing: 

  • Ideaal bij werkbonnen, projecten, reparaties en planning 
  • Geschikt voor (mobiele) urenregistratie door medewerkers 
  • Houdt rekening met facturatielogica zoals uitzonderingen, garanties, etc. 
  • Voor planning en taakgestuurd werken 
  • Met scrum-borden voor visuele (taak)planning 

Maak plannen voor projectmanagement met onze oplossing voor een ERP ticketing systeem. Gebruik software voor de planning, met duidelijke taken per medewerker. Houd op scrum-borden bij welke taken zijn afgerond en wat er vervolgens moet gebeuren. Dankzij geavanceerde en volgordelijkheid in taken is het mogelijk om complexe projecten te plannen.  

Taakgestuurd werken met onze ticket software

Gebruik onze ticketing software voor taakgestuurd werken. Plan taken in, onderscheid de verschillende stappen en laat medewerkers afvinken wat er is gebeurd. Koppel de software met het kassasysteem of de facturatie, waarbij logica bepaalt wat de klant of gebruiker eventueel afrekent. Automatiseer dit volledige proces, om fouten te voorkomen en sneller te werken. 

Ons ERP ticketing system is meer dan zomaar planning software. Het werkt als een CRM, voor contactmanagement. Een ticket bevat alle communicatie met de klant en medewerker, waaruit direct duidelijk wordt wat er is afgesproken, wat er moet gebeuren en wat er is afgerond.

Kantooromgeving met monitors op de voorgrond die informatie tonen, daarachter een man en een vrouw die op een scherm kijken en glimlachen.
Een kantooromgeving met twee mannen kijkend op een laptop met op het bureau kantoorspullen en een monitor met informatie.

Bij complexe projecten

Onze geavanceerde module voor ticketing is speciaal geschikt voor complexe taken en projecten. Maak planningen waarbij verschillende medewerkers een rol spelen, met taken die elkaar in een logische volgorde moeten opvolgen. 

Gebruik de beschikbare logica in de module of laat onze specialisten uitleggen wat er mogelijk is. Zorg dat nieuwe taken pas beschikbaar komen als de vorige taak is afgerond, waardoor medewerkers er in de juiste volgorde mee aan de slag gaan. Zo rond je taken als organisatie uiteindelijk soepeler af, met hogere klanttevredenheid tot gevolg.

Plan een demo of kennismakingsgesprek

U hoeft ons niet op ons woord te geloven, we komen het graag demonstreren. Wilt u meer weten? Of een demo plannen om de software zelf te ervaren? 

Neem contact met ons op, dan vertellen we u graag meer.

Anti-spam
Typ bovenstaande code over.